DUYURULAR
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI İTFAİYE ERİ ALIMI SINAV SONUÇLARI
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanlığı 2025 Yılı İtfaiye Eri Alım İlanına başvurarak, sözlü veuygulamalı sınav sonucunda başarılı olan ve atamaya esas başarı puanına göre atanmaya hak
kazanan adayların listesi belirlenmiştir.
Lisans Mezunu İtfaiye Eri Alımı Sınav Sonuçları için tıklayınız.
Ön Lisans Mezunu (C Sınıfı Ehliyet) İtfaiye Eri Alımı Sınav Sonuçları için tıklayınız.
Ön Lisans Mezunu (B Sınıfı Ehliyet) İtfaiye Eri Alımı Sınav Sonuçları için tıklayınız.
Lise Mezunu (Ortaöğretim Kurumlarının İtfaiyecilik ve Yangın Güvenliği alanı, İtfaiyecilik
ve Yangın Güvenliği dalından mezun) İtfaiye Eri Alımı Sınav Sonuçları için tıklayınız.
Lise Mezunu (Herhangi bir ortaöğretim kurumundan mezun) İtfaiye Eri Memuru Alımı Sınav
Sonuçları için tıklayınız.
Atanmaya hak kazanan asıl adayların 13.06.2025 tarihi mesai saati bitimine kadar İzmir
Büyükşehir Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığına (Mimar Sinan
Mahallesi Şair Eşref Bulvarı No:50 Hol 1-B Basmane Konak/İZMİR) aşağıda belirtilen
belgeler ile birlikte atanmak üzere şahsen yazılı başvuru yapmaları gerekmektedir.
Atanmaya Hak Kazanan Asıl Adaylardan İstenilecek Belgeler:
1. Başvuru dilekçesi (Aday tarafından doldurulup imzalanacaktır.)
2. Diplomanın veya mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi, noter onaylı örneği veya E-Devlet
üzerinden alınmış karekodlu çıktısı. (Karekod veya doğrulama kodu bulunan belgelerin
doğrulamasının yapılabilmesi için belgedeki kodun okunabilir/kontrol edilebilir şekilde
ibraz edilmesi gerekmektedir.)
3. Nüfus cüzdanı veya kimlik kartı aslı ve fotokopisi
4. Sürücü belgesinin aslı ve fotokopisi veya noter onaylı örneği
5. Sağlık açısından İtfaiye Eri / Memur Olur ibareli tam teşekküllü hastaneden alınacak
sağlık kurulu raporu
6. 4 adet biyometrik fotoğraf
7. Adli sicil kaydı belgesi (E-Devletten alınabilir. Karekod veya doğrulama kodu bulunan
belgelerin doğrulamasının yapılabilmesi için belgedeki kodun okunabilir/kontrol edilebilir
şekilde ibraz edilmesi gerekmektedir.)
8. KPSS sonuç belgesinin ÖSYM sitesinden alınan doğrulama kodlu bilgisayar çıktısı
(Karekod veya doğrulama kodu bulunan belgelerin doğrulamasının yapılabilmesi için
belgedeki kodun okunabilir/kontrol edilebilir şekilde ibraz edilmesi gerekmektedir.)
9. Güncel tarihli askerlik durum belgesi veya terhis belgesi (E-Devletten alınabilir. Karekod
veya doğrulama kodu bulunan belgelerin doğrulamasının yapılabilmesi için belgedeki
kodun okunabilir/kontrol edilebilir şekilde ibraz edilmesi gerekmektedir.)
Belediye İtfaiye Yönetmeliğinin 16 ncı maddesinin; “Belediyece yapılacak belge
incelemesinden sonra atanmayı haiz olduğu tespit edilenlerin atamaları yapılır. Ancak atama
için öngörülen koşullara uymayan, gerekli belgeleri süresi içinde getirmeyen veya güvenlik
soruşturması olumsuz sonuçlanan adayların atamaları yapılmaz.” hükmü gereğince adayların
atama işlemleri gerçekleştirilecektir.
Ayrıca; mezkûr Yönetmelik hükmü gereği ilanımızda belirtilen asıl adayların atamalarının
yapılamaması durumunda yedek listede bulunan adaylar ile Kurumumuz tarafından sırasıyla
iletişime geçilecektir.
İtfaiye Eri Başvuru Dilekçesi Örneği için tıklayınız.
Kaynak:https://www.izmir.bel.tr/tr/Duyurular/12244/160