YETKİ BELGESİ İÇİN GEREKEN BAŞVURU BELGELERİ
İzmir Büyükşehir Belediye Meclisinin 08/10/2018 tarih ve 1140 sayılı kararı ile kabul edilen BACALARIN TEMİZLİK HİZMETLERİNİN YÜRÜTÜLMESİ, YETKİLENDİRİLMESİ VE DENETİMİNE İLİŞKİN ÇALIŞMA USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİK'E göre;
1-Talebini ve Yönergede Belirtilen hükümleri kabul ettiğini içeren dilekçe.
2-İş yeri sahibi veya kiracısı olduğunu gösterir belge (Tapu, Kira Sözleşmesi vb.)
3-İmza sirküleri,
4-Vekaletname,
5-Firma veya yetkilisi adına baca temizleme malzemelerini ve personelleri taşıyabilecek özellikte araç olduğunu gösterir belge (Araç ruhsatı, eğer kiralık ise kira sözleşmesi)
6-İnternet ve telefon faturası (son 1 aya ait Doküman )
7-Çalışanların “Yüksekte Çalışma Eğitimi” aldığına dair belge ve yüksekte çalışabilir eğitimini veren kişinin yeterlilik belgesi (İş güvenliği uzmanı, sertifika vb.)
8-İş Güvenliği sözleşmesi ( Yetki alınan süreleri kapsayacak şekilde)
9-İtfaiyeden alınan eğitim belgeleri. (En az 3 kişi )
10-Ekipte görev yapan personelin güncel olarak düzenlenmiş sağlık raporu (Baca temizleme işini yapabilir, yüksekte çalışabilir vs.)
11-Çalışanların SGK kayıt belgesi (Son 1 aya ait döküman)